Mysdag.

Goddagens! Gick upp kvart i 11 idag, klädde på mig och 11 gick jag till Mic med Pipan. Där åt vi scones och te frukost och såg på Ponyo av Hayumi Mayasaki (?) som var en jättesöt anime, rekommenderas! Efter det gick vi + min Lisa ut på en liten promenad i skogen och sen blev det lite gungande också, hihi. Då låg Lisan utanför gungorna och väntade på oss, naw! Efter det gick vi in till Mic igen (exkl. Lisa) där vi åt goa bullar och lekte skrivleken, haha aslängesedan man gjorde det. Sedan kollade vi också på Skelletonkey, en av de mest weirda filmerna jag någonsin sett, skitskum verkligen. Ni som har sett den fattar nog vad jag menar om ni inte har ett helt och hållet motsatt tänkesätt i förhållande till mig, haha. :P Sen gick jag hem och åt god mat, kollade på Biggest Loser och nu kollar jag på Dating in the dark. Fan vad sämst det är. x) Supergeekigt, ändå kollar jag på det. Imorgon ska jag träna för första gången sedan förra måndagen med Pipan och kanske eventuellt Emma. Treeevlans! Efter det blir det centrum.

 


Pipan och Mic in tha wooooods.

Lisa utforskar skogen.


Promenixis!


Det var verkligen superfint vårväder idag. :)


Fotar Mic i farten!


Fotar Pipan i farten!


Alltså den bilden, HAHAHA. xD


Gungeliguuung.


Lisa väntar på att vi ska gunga klart.. ^^


Ha en fortsatt trevlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHA, Hayao Miyazaki ^^ asså gud vilka bilder, haha xD

2010-04-06 @ 22:15:20
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0