Ny skolvecka mañana.

Happ, imorgon var det dags för en ny skolvecka då... Nice eller bajs? I will say bajs to that question. På tisdag är det matteprov, på torsdag är det prov i arbetsmiljö och säkerhet och på fredag ett 5 timmars nationellt prov i svenska. Whoop-dee-doo! Och på onsdag är det REDE med solhems-barnen. Bååårink. Och på torsdag är det även stress att hinna klart projekt- och företagande arbetet. I donut like my school this time a year. Aja, när den här veckan är slut får jag pusta ut några minuter innan jag eventuellt ska sätta igång med min uppvärmning on the idrottslektion. EVENTUELLT. Jag kanske rentutav skiter i det. För det är pinsamt och extremt jobbigt........ Imorgon blir det matteplugg och body pump efter la escuela. Najs med det sistnämnda. Nu måste jag fånga mina fåtal timmars sömn så jag orkar med morgon dagen. Puss und kram.

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Jaaaaaa :D hihi hoppas det!!

Hehe ja jag får göra det, men smärtan är ju olika för alla :o ^^ min kompis josefin gjorde iallafall i fredags på handleden, och hon sa att det inte var så farligt. Får hoppas att det stämmer!!

TACK :D

2010-04-19 @ 08:20:32
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0