Onsdag.

Tjaba. Hoppas dagen har vart bra. Galet najs väder ute iallafall, soligt och varm! Härligt. :) Min dag har väl vart helt okej, men jag har vart väldigt trött och de senaste timmarna har jag haft en rejäl huvudvärk. It sux. Dagen avslutades med en guidning för små 5 åringar. Det gick väl helt okej tror jag, men jag kände mig lite smådålig haha. :P Menmen! Nu har jag precis ätit en jättegod middag med bara mami bestående av prosciotto (eller hur fan det stavas) fylld tortellini med ostsås och grönsaker. Yumyum. Och nu håller jag på att börja bli nyttig återigen, får se hur det går denna gång. Ska jag låta påskmusten i kylen tappa all kolsyra eller bör jag dricka av den? Dilemma. Och jag får rysningar av nästa skolvecka. Schoolweek from HELL!!!!! Vi får se om jag överlever den, helt enkelt. Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0