Skolaaaa.

Moi! Sitter just nu i skolan och med brist på annat att göra så skriver jag några rader här, som synes. Idag har jag och Dani haft en redovisning om hur man firar Christmas Day i USA. Det gick nog ganska bra tror jag, läraren verkade iallafall vara nöjd. ;) Så nu har vi precis käkat kycklingcurrygryta med ris. Det var ganska gott förutom att vissa kycklingbitar inte var genomstekta ordentligt. Jag menar, vissa bitar var ROSA innuti, och det är fan farligt! Verkar som mattanterna försöker ge oss alla magsjuka. Those sneaky bastards!!! Nu är det de två tråkigaste lektionerna kvar - arbetsmiljö och säkerhet samt projekt och företagande. Verkar som om de som lägger schemana vill jävlas med oss och få oss att hata torsdagar. Mission accomplished. Nästa vecka har vi prov på förstnämnda ämnet och jag känner inte direkt att jag längtar efter det. Hata hata hata hata hata. G räcker på det här känner jag. Anstränger mig hellre i andra ämnen som känns viktigare. Nu börjar lektionen. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0