Tillstånd: Sjuk.

Hejsan! Hoppas allt är bra med folk. Igår var jag först och tränade med Pipan, kinda nice. Efter det gick vi + Mic ner till centrum och kollade runt. Jag var a woman with a mission men tyvärr kom jag inte hem med mer en en cola, ett nät med citroner och en marabou mjölkchokladkaka. Tror dock att jag ska inhandla en söt klänning/tunika whatever och ett par lacktights som jag hittade på (va)gina tricot. På kvällen gick vi + Maja hem till Julia där vi skrattade en hel massa och spelade barn charader. Kuuul kuuul! :D

Egentligen skulle jag dagen till ära käkat lunch med mor min i centrum men hon dissade mig för att simma med farmor. Oh well.. Då gjorde jag mig en chailatte då mor har köpt en mjölkskummare. Kokade vatten, lät en chaitepåse dra i vattnet, blandade i några tsk socker, hällde upp, hällde i skummad mjölk så att de blandades i glaset och la sig lite på toppen och sedan pudrade jag på lite kanel. Det blev faktiskt mycket godare än jag hade trott, så värt det. :) Dock är det det enda jag har fått i mig idag men jag orkar inte laga någon mat och jag har brist på inspiration. Men jag är hungrig som en varg så jag får väl ge med mig snart innan jag kollapsar. Idag är jag sjuk = halsont, snuvig, täppt. Inte så värst roligt. Så idag är jag enbart hemma och kurerar mig. Usch vad jag fryser också. Kankse kan värma mig lite italian tomato soup. ;D Eller något annat. Inspirationsbrist, som sagt. Snart kanske jag ska klippa raklugg, men jag har inte bestämt mig än. Tough choice.

Ha en jättebra dag!


Kommentarer
Postat av: djustd

krya på dig, kram!

2010-04-09 @ 02:43:25
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: josefin

jaaaa klipp lugg :D

2010-04-09 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0