Valborg! (och Grab a boob day)

Hej! Har ni en bra dag? Nu sitter jag här med tanborsten i käften och fixar mig till en kort skoldag som  börjar kl 12:40 och slutar 14:55. Känns så himla onödigt eftersom vi inte ska göra något viktigt what so ever. Men jag släpar mig till skolan iallafall. Efter skolan blir det direkt hem och göra sig i ordning på nytt, duscha och byta kläder, hår och smink. För då ska några tjejer dra till Jelenas pizzeria (den heter ju inte så egentligen^^) och käka där, och sen ska vi till Sköndal på något typ av partay. Blir förhoppningsvis kul! Om jag hittar min diggis så ska jag nog plåta lite också. ;) VART FAN ÄR DEN FÖRRESTEN? Säg till om ni ser den haha, den är en röd Nikon. :) Aja, nu ska jag fortsätta med mitt, vi  hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0