Before school.

Hejhej! Har en sovmorgon idag, börjar inte förens 11.35 med religion. Sen är det lunch och efter det är det svenska om jag minns rätt. Kort dag blir det ju, vilket känns skönt! Ikväll har jag inga planer så jag ska nog läsa på lite i fyrhjulingshäftet. För jag måste bannemej se till att fixa det där nu! Även fast det blir fett pinsamt nu efter min lärare har ringt till dem och sådär. :P Haha. Nej men va fan, jag gjorde lite misstag (som tydligen inte betydde så mycket som det verkade) men i skogen var jag fan FUCKING AWESOME! Det var ju bara ett moment som jag inte klarade så bra, men allt annat gick ju skitbra förutom att jag klantade mig litegrann. Och Johanna har sagt att hon kan hjälpa mig om jag vill, gulle henne. :) Jag ska vara mer nogrannare den här gången och försöka att inte ta så hårt åt mig när jag gör fel. På lördag ska vi ha kräftskiva hemma på kvällen och på söndag får jag se vad som händer. Jag behöver ju inte gå förens om en halvtimme, what to do? Ha en bra dag, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0