Hejhååå.

Haj! Hoppas allt är bra med alla. Igår startade jag dagen med en japansk lunch på sam & co i farsta med min mor, hon åt sushi men eftersom jag inte gillar rå fisk (yuäck!) så åt jag yakitori, mycket godare enligt mig. :D Efter det mötte jag upp Emma. Vi kollade lite på rean och jag tjackade en ny nalle för enbart 999 spänn. Nackdelen är nu att jag inte har så god ekonomi men jag överlever förhoppningsvis. Ikväll blir det utgång, det var längesedan för min del så det ska nog bli kul! Standard peepsen Julia och Pipan ska förstås med, men även lite folk från klassen i form av Dani, Jenni och Helena. Tror Danis kompis Sofia ska med också. :) Aja det blir säkert super, men jag måste försöka hålla i plånboken ordentligt så jag inte blir luspank! Nu ska jag iallafall äta mina nudlar och dricka en iskall cola ute i solen med min mor. Take care!


Jag och Emma i stan för några dagar sen... Jag minns faktiskt inte när det var. ^^ Och jag har inte klippt mig som det kanske ser ut som, utan jag har bara uppsatt hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0