I can hold you in the evening, but in the morning I gotta go.

Amor vincit omnia et nos cedamus amori - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken.

Jag tycker detta uttryck var lite fint! Idag mådde jag dåligt så jag har vart hemma, kan knappt äta eller sova och är dessutom skakig och yr. Menmen! Mår inte bättre nu, men det verkar som om jag ska släpa arslet till skolan trots allt. Hoppas på att ett ordentligt gympass gör susen. Jag har btw gått ner ett kilo, liksom helt plötsligt. Trodde inte jag kunde gå ner i vikt längre, haha. Bästa idag var mamma som köpte 2 liter cola för min skull, så jag skulle må bättre. Hoho, snälla mamma känner mig verkligen! :D Roligaste var nog fortet på fyran och min katt som har visat sig gå upp ett halvt kilo, hon har blivit riktigt tjock nu. xD Har även mailat en lärare, druckit cola (ofc), kollat massa på burken, vilat och gjort cappucino till madre. Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på humorprogrammen på 6an. Wey! :D Upp 10 i 8 imorgon vilket inte är så farligt, förhoppningsvis slutar jag inte så sent (note to self: plugga på schemat!). Puss!


Im so bad, I'm so good that I'm so bad. I guarantee I'll be the greatest thing you ever had. You aint never met nobody like me and you aint gonna wanna fuck nobody else again.

Man kan ju tro att jag har skrivit detta, don't you think? ;D

 


Kommentarer
Postat av: JULIA

åh vad glad jag blir, tack :D

2010-08-24 @ 23:15:22
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

2010-08-25 @ 21:25:20
URL: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0