Like fucking owning, y'all.

Tjaba! Ville bara smita in ett inlägg om hur jävla grym jag blivit på gin rummy. Haha, Johan säger att jag inte får spela med dem någon mer för jag kommer och förstör typ. Looks like somebody's afraid of a little competition. ;) Nu ska jag nog gå och duscha (clean sheats = shower is prio no 1) sen ska jag dricka upp min cola och kolla läget lite till. Ska bli underbart skönt att sova med rena lakan och kunna gå upp när jag helst vill. Lär inte bli så sent dock med tanke på att Nathalie sover här och hon vaknar rätt tidigt och då blir det livat i huset. Menmen, jag måste iallafall förbereda den vita chokladmoussen, sen ska jag kanskekanske baka gaffelkakor också. Eller något annat, den som lever får seeeee.

FUCKING HELL! MÄRKTE NU ATT NÅGON SONOFABITCH HAR HÄLLT UT MIN COLA! Fuckin pissed off. Flaskan är ju slut liksom, helfvedte!
Bara för det så blir det lite tuneskis på le blog de Marie, á la sent 70-tal. Kisses and hugs, pumpkins!



Dire Straits - Sultans of swing


Har kanske nämnt tidigare att jag är ett s.k vinylbarn? Har vuxit upp med gammal musik and I love it! Men jag diggar just Dire Straits och sen typ Simon and Garfunkel och Beatles mest från the old days. :) (Hoppas att Intresseklubben antecknar så att pennorna glöder nu!)


Jäfvla system alltså! La ju upp detta inlägg igår men det syns ju fortfarande inte på bloggen... fucking annoying. Inte för att det var så superviktigt men ändå.. ^^ 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag antecknar iallafall jättemycket!



sv: Tack :)

2010-08-30 @ 21:09:28
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0