Allmänt.

Hej barnen. Snart är det lov och det är hurra och jag har blivit tjock. Var smal efter magkatarren men nu har jag fått aptit som aldrig förr vilket gör mig till en gravid kossa i klänningen jag vill ha på lördag, får ligga lågt med mat den dagen för att se någolunda anständig ut hahah. Idag har det vart kult. Tjänat in en biobiljett, ätit på subway med polerz och haft en kul fotolektion. På sistnämnda var jag och Jossan totalt övertrötta men det gör det hela ännu roligare. :)

På friday har jag prov i genetik vilket känns helt ok, kan typ alla instuderingsfrågor bra men inte en sista grej som hon garanterat kommer fråga om. Måste kolla upp det imorgon i la escuela. På fredag är det också julavslutning vilket är jättebraaaaaa och efterlängtat som in i baljan. På lördag ska jag hem till Angie och fira henne med kompisar från klassen samt några av hennes kompisar från sitt hood och från sin dansgrupp. Blir nog kul!

Hejdå från Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0