Jul.

Hejs! Hoppas alla har haft en bra julafton och fortsatt bra julhelg. Firade ju hos mormor med mammas sida av släkten. Kalle, mat, mat och åter mat samt klappar. Trevlig jul må jag säga! Fick en ny digitalkamera (förra gick ju sönder så PERFEKT!) med tillhörande digital fotoram, moringa-kit från The Body Shop, morgonrock och ett jättefint handgjort unikt halsband. :)

På juldagen var jag hemma hos min bror med familj där vi åt tacos och bytte paket då jag fick ett par jättefina och bekväma skor. Perf! Fick även ett egetgjort kort och egetgjort pärlhalsband/armband av Nathalie, så himla gulligt! Gott med tacos också, skönt att slippa julmaten. ^^ Var rätt dåsig den dagen, det var jättetveksamt att jag ens skulle med, hade säkert feber då. Sov jättedåligt natten till annandagen och vaknade upp vid 7 och kräktes. :S

Hela annandagen mådde jag SKIT rentutsagt. Mådde illa, frös eller var supervarm, huvudvärk som blev värre när jag reste mig eller hostade. Isch. Inte konstigt att jag hade 39,4 graders feber! Som tur var räckte en lång nattsömn för att det skulle gå över. Var dock hemma och vilade igår också men det var bara skönt. :) Pappa hade hälsat på farmor och kom tillbaka med ett julpengakuvert åt mig, gulle-farmor alltså. :)

Idag mår jag bättre, men är fortfarande snuvig, täppt och det gör ont att svälja. Men känner mig inte sjuk i övrigt så det är skönt. Nu kommer det antagligen att komma upp bilder inom kort på le blog då jag har en ny kameraaaaaaa! Wei. Nu ska jag duscha och sedan sova. Godkvälls!

Kommentarer
Postat av: Nadja

:(

Kryis på dig <3



2010-12-29 @ 13:47:24
Postat av: Danni

digital fotoram! de sa du inte, fett nice ju!

2010-12-29 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0