Wiie.

Nu är det lov och det är jippie. Det är jätteskönt verkligen, synd bara att jag har blivit förkyld som en gris.. :( Ska ju följa med lite friendos in till la stada idag men jag funderar på om man kanske ska begränsa sig to the local shoppingmall yes. Dels pga att det är jobbigt som satan att trängas med folk när man är sjuk, dels för att det bombas i stan nu förtiden (man bah hallåååå) och dels för att kollektivtraffiken inte är hurra nuförtiden. Juste, sen har jag julklappar att göra här hemma också och jag vill inte ta hela kvälla åt det nej.

FÖR IMORGON ÄR DET JULAFTEN! Och nu står granen framme, hur cozy som helst. Madre och jag klädde vår traditionella plasticfantastic gran igår och den är lika standard och fin som vanligt. Här snackar vi tradition alltså. På afton blir det hem till mormor, precis som det ska vara! Man behöver mormors hemgjorda köttbullar och hembakade reska för att det ska bli en riktig jul. :)

Nu ska jag byta från nattsärken min och fortsätta fundera på hur dagen ska te sig. FARVÄL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0