3:e januari 2010

Hej, hur mås det?

Med mig är det väl hyfsat bra, är lite förkyld med halsont fortfarande men det är inte så farligt. Imorse gick jag upp lite innan 9 och åkte till husdjursmässan som hålls på kistamässan. Inträde kostar 130 kronor men eftersom vi är från just vår skola så fick vi komma in gratis. Tur det, för det hade verkligen inte vart värt så mycket som 130 kronor. Ärligt talat var det mer försäljning av godis, massa strunt och en del djurprylar. Så alltså, man fick betala för att se några djurarter och betala mer pengar för andra grejer! Så ovärt. :P Menmen, vi var ju där för att intervjua mopsägare, 10 stycken. Vi fick ihop 8 stycken svar, men det var väl lite dels för att vi inte orkade med alla, och dels för att många såg upptagna ut... Mopsarna var iallafall galet söta, och jag blir mer och mer sugen på att köpa en!

 

Sen blev det hem, köpa två burgare från donken och sedan hem till huset en snabbis. Efter en kort stund hemma så åkte vi för att fira min bror. Hans flickvän Linda hade bakat god kladdkaka och morotskaka (som jag tyvärr inte smakade av). Sedan åkte pappa och Christian till en pizzeria och så fick jag mig en kebabrulle, hihi! Gooooott. :) GRATTIS STOREBROR PÅ 30 ÅRSDAGEN! :)

Imorgon har jag absolut ingenting planerat. Antagligen blir det väl en lugn slappdag. Kanske dags att gymma snart igen? Men imorgon vet jag inte om jag orkar, hehe. Men snart måste det bli. Skulle vara mysigt att se en trevlig film....Kanske "Kung Fu Panda" som Emma kirrade åt mig? ;D

 

Have it naaajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0