Allaktivitetsdag.

Go'kväll peeps!


Hoppas att alla har haft en bra dag. Idag hade hela skolan allaktivitetsdag. Eftersom inga av aktiviteterna var så speciellt lockande så valde jag och lite mer folk att köra "a quiz day in English" eftersom det var en inomhusaktivitet som pågick en väldigt kort period. ^^ Det var kul men mitt lag, "The Turds", vann ingenting. Suck! Får ju aldrig vinna. Efter det följde jag med Dani till stan där hon gjorde lite ärenden, sen åkte jag hem och köpte BK mat som jag åt hemma.

 

Klockan 5 mötte jag Emma i farstahallen där vi tränade på gymmet. Det var skönt att komma ner dit! Tyvärr blir det bara 2 träningspass för mig den här veckan eftersom jag måste plugga i helgen... Möjligtvis om jag går ner på lördag. Juste, idag åt jag ärtsoppa och ugnspannkaka till middag, übergott! :D Och på lördagkväll ska jag nog sola solarium med Pipan. Blir nog en 20 minutare tror jag. Hoppas att det blir tydlig skillnad i färg så jag inte ser så blek och sjuk ut. :P

 

Suss så gott!


Kommentarer
Postat av: JULIA

sv: tack!! :D

hoppas du blir brun och fin! jag hade gärna följt med.... om jag vågat.

2010-01-29 @ 18:36:30
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: Hehe - jag bestämmer. Ha!

2010-01-30 @ 11:55:17
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0