Amerikanskt?



Som ni kan se, I made an applepie! Fin va? Den var god, synd dock att det blev så jäkla mycket deg! ^^ Men den smakade gott och med kall vaniljsås kan det inte bli fel. Nu är det "Scream" på 5an, snacka om nervpirrande! Asobehaglig snubbe som ringer till stackars Drew Barrymore och skrämmer skiten ur henne, haha. Jag får se hur länge jag orkar och våga kolla på den. Man får ju inte gå och lägga sig allt för sent heller eftersom det är skola imorgon...Suck, ska upp 10 i 6. o.O

Ha en fortsatt bra kväll, och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahah den såg jag när jag var typ 7 år xD ^^

Fiiiiiin paaaaaaj :D

2010-01-12 @ 19:20:17
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0