Årets första skoldag.


Haha, Dani has cooookiiiie! (it's a secret, schh)



Alltid lika snygga. ;)



Vackra Tisslan


Skolans sötaste tjockis Nilen. :)


Naw, lilla Kalle. (:


Timon! Han är som finast nu i sin ljusa vinterpäls I think. :)


Kram på Törnros! (gayigaste namnet ever på en bock xD)


Med nästan hela flocken.


Med señor duva. (:


Hej!
Igår så började jag skolan. Det var en ganska kort dag så det var skönt. Jag fick veta att jag hade fått mvg på min engelska analys så det var kul! Vid lunch så pratades det bajs vid matbordet så nu vet man att man är tillbaka, haha. Det var också kul att träffa klassen igen, även om man inom kort kommer spy galla över alla lektioner, läxor och prov som väntar. Jag och Dani hade en liten fototur runt djurinstutitionen som ni kanske ser ovan. Våra kära får har nog saknat all attention under lovet när alla elever har vart lediga, eftersom de flesta utav dem sprang fram till oss när vi kom, awh. Så sött! På kvällen tränade jag med Nadja och Mic och till middag åt jag världens godaste lax. <3 Somnade nog redan innan 22. Hade ju bara sovit cirka 3 timmar natten innan.

 

Idag stannade jag hemma från skolan eftersom jag vaknade med extrem halsont och snuva. Nu är halsen aningens bättre, men den gör fortfarande ont... Och sedan har jag dratt på mig en ordentlig huvudvärk. Jag får se om jag beger mig ut imorgon till skolan, ibland så måste man ju kämpa lite. Fick reda på att jag ska ha prov nästnästa vecka, not great.

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: DANI

1. jag är fan bäst i världen på att se r-tarded ut, "E.T phone hoooome!"

2. sötaste nile...men sötaste dannis ben då? o.o

3. nilen är inte tjock......nilen är smällfet! :D

4. Timon är finast nu, helt klart!

5. mobba inte Törnbög för hans namn!

2010-01-12 @ 15:46:21
Postat av: Marie

DANI;

1. Jag vet, det är din specialitet!

2. Dina ben är jättefina. Nöjd? ;D

3. Agree!

4. :)

5. Jag mobbar inte säger bara sanningen!

2010-01-12 @ 18:23:22
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0