Det regnar köttbullar!

Dagens film!


Snyggast i hela biografen...^^


Som sagt. xD


Nedräkning!


Hej!

Efter skolan idag så bjöd Dani med mig på att se "Det regnar köttbullar" (thank u! :D) på bio. Den var askul! Har man lite barnasinne kvar så är denna filmen att rekomendera. Enkel, kul och lite typisk - precis som en barnfilm ska vara!

 

Jag smällde i mig en påse brio, en påse gräddkola och en påse fruxo. Att jag orkar! Kanske inte konstigt att jag la av en hög rap i bion? Vänta, flashbacks! Jag kom just på att jag rapade jättehögt senast jag var på bio och såg "The immaginarium of Doctor Parnassus". Scary.. ^^ Allt godis hindrade inte mig från vårrullar med äggnudlar och cola, och sedan två mindre bitar av min morotskaka. This aint good... it aint good at all. :P


Imorgon är jag "ledig" och då ska jag passa på att sova ut och sedan försöka plugga resten av dagen. Jag vill få klar min hägnuppgift imorgon om jag hinner så jag kan fokusera på 11 kroppsdelar hos hund/katt på latin och svenska, engelskaprov, catch up on some matte osv. Blir extremt lättad om jag kan få hägnuppgiften ur vägen!


Nu - "Paradise Hotel"! *skäms*

 

Take care!


Kommentarer
Postat av: DANI

vi ser ut som döda likmaskar på bild nr.2 lol

2010-01-27 @ 18:56:40
Postat av: Nadja

HAHAHAH din rap på imaginarium var så kul! XD

2010-01-27 @ 20:42:01
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

hahhaha jag och maja sa ju att du skulle gilla den XD

2010-01-27 @ 21:36:08
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0