En torsdag.

Hejsan!

What's up? Igår så gjorde jag inte så mycket, träffade upp några tjejer och kikade på resor på nätet bara, hehe. Sen så var jag hemma där Johan och Nathalie kom på middagsbesök, och Nathalie var självklart tvungen att pröva vårt nya tvspel. ;) Sen så var jag faktiskt hemma resten av kvällen, jag var ändå allt för seg för att hitta på något.

 

Juste, min stackars fina Sigge (katt) kom hem igår alldeles skadad. Pappa märkte att han blödde från örat då han skvätte blod omkring sig när han skakade på huvudet... Sedan så var han alldeles tilltuffsad och skitig i pälsen. Så jag tycker minsann lite synd om min bäbis nu, men katter är fighters så han kommer nog klara det där galant ändå! :)

 

Idag hade jag ställt klockan på 11, men jag vaknade halv 11 av att det ringde på dörren i tro om att det var mamma. Förvånad blev jag dock av att se min bror stå där. Han var egentligen i tjänst, men han hade inte så mycket att göra så han kom hem till oss en sväng. Jag fick hålla i hans pistol, coolt va? ;) Haha.

 

Om en dryg timme så ska jag möta Anna, så ska vi gå ner till t-banan. Vi ska ta oss in till medis där vi ska möta upp några kompisar från olika hörn i Stockholm och fika, mysmys! Sen så vill iallafall jag och Dani kolla på jeans och jag hoppas på att det finns något snyggt kvar på weekdays rea. Det ser nog rätt mörkt ut, men man kan ju hoppas. ;)

 

Ha en jättebra dag!


Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: JA! asså åh, saknar/längtar...!!

2010-01-07 @ 17:03:47
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

Åh nej, stackars lillen! :(

2010-01-08 @ 22:23:30
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0