Fraaaaajdäääääj.

Hellu!

Hoppas ni har haft en bra dag so far. Själv var jag ju i centrum med mamma på förmiddagen där jag åt en hamburgartallrik på en italiensk restaurang, de var gott.. ^^ Sen fick jag en jättefin BH från H&M och en söt, svart tunika från Indiska där det var 2 reaplagg till priset av 1. När jag kom hem kastade jag mig i myskläder och nu sitter jag och kollar på "Fresh prince i bell air" men en kopp himlagott-te. Muuuums! Himlagott är mitt favoritte. (: Egentligen skulle jag ju gå och träna med Nadja men hennes kusin flyttar in hos henne idag, så det blir icke av. Men vi kanske gymmar imorgon istället.

 

Undrar vad som händer i helgen? Kanske ska baka något gott och förhoppningsvis kommer jag på något kul att hitta på. Mic har ju sagt att jag ska få smaka på hennes morotskaka så jag får ju åtminstone hoppas på det. ;)

 


Hehe, hade lite tråkigt igårkväll, så jag gjorde om en bild lite fult.


Kommentarer
Postat av: micmic

Va nice med kläderna! :)



hahaha, det är klart att du måste titta på kakan Mari!!!!!! :D

2010-01-08 @ 16:14:27
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 20:04:16
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0