Fredag på tyresö!

Shulululu!

What's up? Jag sitter just nu hemma hos Dani och chillar med Mange Schmitt på spotify, haha. Summerfeeling! Om ett tag ska vi åka och fira Denise som har tjejmiddag. Kul att få umgås med lite andra tjejer från klassen iallafall! Vi ses liksom aldrig på fritiden så det blir nog najsigt. Efter det så ska vi tillbaks hit så ska jag sova här. Så mysigt så! Wherever we are - there's a party. ;) Hihi!

Happ, tror inte jag har så mycket mer att berätta. Helt freaking underbart med helg, right?! Gud vad jag ska njuta av de här dagarna, helgen är galet kort så man måste verkligen passa på att njuta...Och plugga. *BAJS* Imorgon ska jag nog baka hallonpaj med vaniljsås, NOMNOM! :D

Hoppas ni får en superduperbra kväll!

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: thääänx bäääjb ;D

2010-01-23 @ 22:29:51
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0