Fredagsmys?

<3

HAHA. ^^


Molly och födelsedagsbarnet Denise. (:


Johanna var där...


Liksaså Bea...


Och Clara...


Även Maja...


Helena var närvarande...


Där var även min Singstar-partner Jenni! :D


En trevlig kväll med chips, dipp, godis, läsk, pizza-kit, singstar, massa skratt och stoj och hemskt sköna personer! En värd kväll. Sen sov jag hos Dani där ögonen klarade av ungefär halva "Bring it on" innan de föll ihop som tunga stenar. Måste påminna mig själv och alla andra om att vi ska umgås mer från klassen, för vi har galet kul när vi väl umgås! Extremt härliga människor, 4 sho'!

Ikväll kom Johan och Nathalie hit. Vi åt en mycket god middag och så slängde jag ihop en helt fantastisk hallonpaj. Marie = Housewife? Nejmen jag älskar att baka. Det är inte heller omöjligt att något kokas ihop imorgon också. ;) Klockan 13 ska jag träna på gymmet med Pipan (Nadja). Sen ska jag nog till centrum och kanske köpa mig en cool ziptröja som finns på Cubus.

Nu åter till koncentration på spotify och min cola med citron i! Ha det super, ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: DANI

de var awesooome! :D <33

2010-01-24 @ 23:41:40
Postat av: Nadja

Marie, jag ska anställa dig som min personliga housewife. :)

2010-01-27 @ 20:46:26
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0