Kortisdag!

Go'kväller!

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Imorgon är det ju fredag, skönt va!? Idag har jag bara haft klassråd samt typ 30 minuter engelska. Med fyra timmars lång håltimme så slapp vi gå på matten, alltså egentligen skulle vi ha sam a (som är avslutad...?) men där skulle vi bara kolla på film och det känns inte så viktigt att stanna i åtminstone mer än 2 närmare 3 timmar för. Och det fick vi reda på ett par minuter innan vi drog. :P

 

Anyways, då drog jag och Dani in till stan. Vi satte oss på ett Wayne's och drack chailatte och delade på en god chokladmuffin. Mysigt to the maaaaax. Det fick bli min lunch! Haha, visst är jag nyttig? Sedan kollade jag lite på weekday och prövade ett par jeans där som kostade 100 spänn. De var rätt snygga, men jag passade inte i dem. Min kropp har ingen bra form för tajta kläder längre. Jag behöver typ kläder som växer med kroppen, typ stretchjeans, jeanstights och strumpbyxor/leggings. Så ska man på buffé eller annat ställe där man äter mycket så är det strumpbyxor som gäller! ;) (fick förresten 16/17 rätt på matteprovet, och mvg på djursjukvårdsprovet, if I haven't mentioned that)


Imorgon så gäller det bara att arbeta på ordentligt, det ä en del som ska bli klart inom en snar framtid så det gäller att ligga i. Så, vad händer i helgen? Imorgon ska jag och några hyra film som vi ska se hos Nadja, och vi ska nog kirra någon god mat också. Om jag har tid ska jag slänga ihop en morotskaka som jag vill ha på lördagen när Dani kommer och färgar mitt hår! Det ska bli riktigt mörkbrunt nu, looking forward to it. :) Och ja, jag hade ju utlovat en morotskaka så det är bäst jag gör en. Och jag har vart sugen på det hela veckan tack vare en viss Michaebli! xD

Whöps, nu svamlar jag iväg igen. Så typiskt mig när jag egentligen bara hade tänkt att skriva ett par rader, haha. Hoppas ni sover gott, godnatt! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: JULIA

Vad duktig du är! :)



Får jag vara med er och leka imorgonkväll?

Puss och godnatt!

2010-01-14 @ 23:44:33
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0