Ledig onsdag = awesome.

Goddag i stugan!


Hoppas allt är finemang. Idag har jag vart "ledig", hade egentligen en lektion på 50 minuter men jag orkar inte gå till skolan om själva skoldagen är kortare än tiden det tar att ta sig till skolan. :P Så jag gick upp halv 12, wonderful. Så jag har ätit en riktig Marie-lunch (varma mackor och cola) och morotskaka, kört wii i 40 minuter och pluggat, pluggat och åter pluggat. Har nu fått ihop över 3 sidor diskussion till min hägnuppgift, känns rätt bra men det kanske behövs mer...hm. Ikväll ska jag bara kolla på tv och chilla, kanske plugga lite till.

 

Imorgon har vi allaktivitetsdag i skolan, så jag börjar kl 10 och slutar senast halv 1. Underbart! Senare vid 4 (tror jag) så ska jag träna på gymmet. Najs!




Jag igår på bion. ^^


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: JULIA

Va göllig!

2010-01-27 @ 21:37:04
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: danni

hahaha de ser ut som dina tänder x')

2010-01-27 @ 21:53:10
Postat av: JULIA

sv: Ja, det var ju inte dom bästa dagarna i mitt liv så att säga. Tack, jag är på rätt väg nu iallafall!! :)

2010-01-28 @ 18:49:03
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0