Måndagen avklarad!

Hej sötnosar! :)


Hoppas att dagen har vart bra. Jag är SÅ TRÖTT på min skolas planering. Jag har varit på "happy dance mode" sen jag fick veta att vi skulle få sluta 5 i 12 på måndagar. Folk hade kollat på schemat sent igårkväll vid 23-tiden, och schemat var som vanligt. MEN imorse så hade schemat ändrats och de hade klämt dit en mattelektion på slutet. Typ halva klassen kom på lektionen och ingen av oss som var där hade böcker med sig, då vi ju inte skulle ha haft någon lektion... SUCK! Att sluta kvart över 1 är också rätt skönt, men ändå. Vi borde ju ha fått veta detta åtminstone förra veckan...


Efter skolan gick jag och Dani i stan och kollade på present. Det blev även en take-away chailatte från Wayne's, mums! När jag kom hem kollade jag på tv, slösurfade och åt lite grillchips till mellanmål. Efter det mötte jag upp Emma och så genomförde vi ett välbehövligt body pump pass. Otroligt skönt! Ska träna minst en gång till denna vecka.


Nu sitter jag med vår nya spikmatta på datorstolen, dricker cola med is och citron och kollar på "Family Guy". Aschill. :)
Juste, på tal om mitt nya schema så har de iallafall fixat så att vi som inte går i halvan som har djuranläggningsteknik får ha en härlig sovmorgon till 10 över 11. Underbart!


Snart blir det ett bad och sen mera chill, crazy nice evening.


Puss och kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0