Movie time!

Hejsan!

Gud vad det var skönt att sova ut imorse! Efter jag hade gjort asgoda varma mackor (smör, vitlökssalami, tomat, gouda ost och grillkrydda, yum) som jag åt med ett kallt glas coca cola så gick jag hem till Mic där Julia och Nadja också var. Där bakade vi kladdkaka (eller jag var inte så speciellt delaktig alls haha) som vi åt när vi kollade på "Enchanted". Söt film, speciellt den lilla jordekorren. "It's goooood!" Haha!

 

Om en halvtimme så ska jag bege mig iväg. Jag, Nadja och Mic ska gå och se "The Imaginarium of Doctor Parnassus". Det är ju Heath Ledgers sista film så den måste jag ju se. Johnny Depp har även en roll i filmen, och han är ju en av mina favoritskådespelare! Till det så ska jag förhoppningsvis dela på en hollywood+ meny som jag så gott som alltid gör när jag går på bio, tihi. :) Men det ska bli kul, har inte vart på bio sen "New Moon".

 

Imorgon ska jag nog gå och träna med mitt biosällskap sen så får vi väl se vad som händer. Jag vet bestämt att jag ska umgås med några kömpisaj från klassen, för vi har inte umgåtts någonting förutom ett par stycken på husdjursmässan. Hoppas det blir av nu!


Random bild på mig och Mic som togs på nyår.. ^^

Hoppas ni får en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej, allt bra?

Var gärna med i min "dagens blogg"-tävling. Puss

2010-01-04 @ 19:10:44
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 14:57:03
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0