Nä!

Godddagens!

Nä, det blir ingen fotopromenad för mig idag. Päronen ska ändå bara gå omkring i farsta och dessutom så suger vädret. Det är typ 4 minus (iofs så vill jag ju ha vår, men ändå...) och det är ingen sol ute. Ville ju ha vackra vinterbilder och det blir inte lika fint i det här vädret! Dessutom ska de gå typ nu och jag har ju inte ens ätit, och jag är hungrig som en björn! Vette fan vad jag ska äta dock, det kanske blir en god omelett, varma mackor eller något annat kul. Beror väl på vad som finns hemma.

 

Bah, imorgon börjar skolan och jag är inte det minsta taggad. Jag fortsätter hellre med sköna hemmadagar, roliga dagar med kompisar, stanna uppe sent, sova hur länge man vill och inte tänka på läxor och prov. Aja, men allt det roliga har ett slut så nu blir det bara att kämpa på tills sportlovet kommer. Och efter sportlovet så är det ju inte så långt kvar till påsklovet och så vips blir det sommarlov och man har klarat av 2an! Önskar att det skulle gå lika fort i verkligheten som det tog att skriva det där... Haha, in my dreams!

 

Juste, om någon har ett kul baktips - skrivskriv! Puss!



Update: SCORE! Det fanns en grandiosa-pizza kvar hemma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0