Nattblogg.

Go'kväll!

 

Hoppas allt är bra med folk. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt (surprised?). Vaknade 20 över 12, vilket var riktigt skönt! Jag åt min favvofrukost, fralla och yoghurt. Haha, måste nästan promota activias yoghurt som de håller på och gör reklam för på tv stup i kvarten. "Blåbär är min favorit" säger hon ju, och de säger jag med. ;D Haha. Nejmen pröva den! Anyways, efter det gick jag och Nadja till gymmet och hade ett ganska intensivt träningspass där jag brände runt 170 kalorier på löpbandet (vilket enligt pappa motsvarar 17 sockerbitar) samt de vanliga muskelövningarna. Ska ju försöka få bort de extrakilona som jag lagt på mig under lovet, this is not okay haha. :P

 

På kvällen vid 5 så kom Johan och Nathalie hit och åt middag, och så fick det plats med lite Wii också förstås. Jag har även kollat på "Scary Movie" som gick på 5an. Den är så jäkla B, till och med för att vara en parodifilm, men det är nog det som gör den så jäkla kul. Bra parodier kan vara bland det roligaste jag vet ibland! Och så har jag ätit skitmycket popcorn så jag mår jätteilla nu, inte bra det inte. Imorgon har jag nog inga speciella planer, men jag kanske ska följa med päronen till hellasgården. Inte för att jag tycker det är så jäkla kul att promenera, utan mer för att jag ska försöka få mig lite fina vinterbilder nu när vädret är så fint ute. Hoppas bara att solen är framme, för annars blir bilderna inte lika fina...

Hm. På måndag börjar skolan igen, back to the stress och magont. Usch, jag mår verkligen inte bra av skolan. It will eat me alive. Eller så gör jag ofrivilligt självmord. :P Haha. Nä, nu är klockan snart halv 2 så det kanske är dags att knyta sig...

 

God natt, och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra på bloglovin? säg till då du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 10:03:58
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: danni

du måste lära dej chilla människa o: ta de lugnt...andas..skolan är jobbig, men vi har de ganska skönt ändå, du stressar upp dej i onödan. :)

2010-01-10 @ 16:22:11
Postat av: Marie

DANI; Haha, I wish I could. xD Jo jag vet, det är rätt bajsigt actually. ^^

2010-01-10 @ 16:35:29
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0