Ny dag, ny hårfärg!

Hejsis!

Vad har ni gjort idag? Jag sov ganska länge vilket var väldigt skönt. Jag spelade wii fitness typ en kvart, tog en dusch och bakade sedan en morotskaka. Mums! Innan kakan blev klar så kom Anna och lite senare kom Dani. Vi färgade mitt hår och åt av morotskakan. :D Den var låg som typ en kladdkaka, men aj så lyckad den blev tycker jag! Och det var trevligt att ha dem över även fast de kändes som om de gick lika snabbt som de kom. xD Efter-bilder på håret kommer när jag har fått till en duglig bild, men någon under-färgning-bild kan jag nog bjuda på.

Haha, snyggingar! Likin' Dani uppe i hörnet. xD


Anna gör sin sexy pose. ;D


Min låga, men ack så goda morotskaka. *drul*


Ikväll ska jag vara hemma och ha en myskväll för mig själv antar jag. Ska nog kolla på "Scary Movie 2" 21.30 på femman om jag inte hittar något bättre, dricka cola med is och citron och äta grillchips med egengjord vitlöksdipp. Yumsters! Det känns som en chillig kväll. (:

 

Ha en jättebra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0