Pics


Hihi, söööt. :]

 


Nomnom, hallon/rabarberpaj och söderte!


Jonte och Rasmus. De var... inte på topp om man säger så. xP

Dani, a real cutiepie! :D

 

Senare så dök Angelica och Jossan upp också. Men då hade ju vi redan fikat klart, höhö. Då gick vi och kikade lite i affärer och så innan vi åkte hem. Juste, jag gjorde pinsammaste vurpan på Slussen, usch det var verkligen hemskt. Alltså ingen liten en när man druttar på rumpan bara, utan jag ramlade pladask på magen! Så jäkla pinsamt och ont gjorde de. Haha, men de andra hade riktigt kul åt det, och Dani höll på att garva ihjäl sig såg det ut som. Jag blir inte förvånad ifall jag har ett fint blåmärke på arslet imorgon... :P

 

Nu har jag brett ut mitt överkast på golvet där jag ligger vid laptopen. Aschill! Har tagit lite... vackra egopix också. ^^ Nu kollar jag på vänner och sen får vi se...Biggest loser kanske och sen simpsons. Imorgon ska jag äta lunch med mami och sen ska jag och Nadja träna. Näjz!

 

Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Micmic

Ni verkade ha det mysigt!!



Haha, hur kunde jag veta att du skulle vara den första som hörde av sig xD<3 Jag ringer i helgen så får du komma och smaka på min goa kaka :D

2010-01-07 @ 21:04:12
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: DANI

åååh de var as nice! borde vi göra flera gånger! :) <3

hahahaha den vurpan asså, den kommer jag minnas länge x')

2010-01-07 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0