Plugg!

Hej hallå!


Hur har söndagen varit? Jag vaknade först vid 9 men somnade om och gick inte upp förens 20 över 12. Skönt! Jag har mest glott på burken idag, och förstås pluggat lite. Jag har ju prov i engelska imorgon, men det är inte så himla mycket. Och det vi har tror jag iallafall att jag kan. :) Men alla glosor har inte fastnat än, men det går nog bra ändå. Förhoppningsvis blir provet inte allt för svårt.

 

Nu har jag precis smällt i mig en hel indiana pizza (banan, curry och kyckling), och det var aaasgott. Jag var verkligen superhungrig! Innan jag åt trodde jag inte att jag skulle orka något mer idag, men jag tror nog jag bakar en god hallonpaj, så får vi se om någon annan vill äta av den. ;)

 

Imorgon ska jag upp tiiiiiiiiiiiiiiiidigt. O.o Nog hade det vart skönt med en sovmorgon på måndagar, men icke sa nicke. På kvällen ska jag träna body pump med Emma, naaajs. Älskar att träna för det får mig att må bra, och det håller mig från att bli överviktig. Haha. xD

 

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nadja

lycka till på proveeeeeeet! :D kommer antagligen att gå bra :)

2010-01-31 @ 21:17:59
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0