Pugs!




Hej, haft en bra dag? :)

Idag har jag mest tatt det lungt. Har vart i centrum lite med mamma och köpt present till Christian (min bror) som fyller 30 år imorgon. Det blev att mamma fick köpa ut till mig! Haha, alltså hon köpte en flaska vin som jag kan ge bort till honom.. ^^ Den får ligga i en finfin guldfärgad påse!

 

Imorgon så ska jag upp hyfsat tidigt, runt 9, och så ska jag, Angelica, Dani och Anna åka till Kistamässans husdjursmässa. Där ska vi intervjua 10 djurägare om stress och förberedelser inför utställningar (uppgift i kursen sällskapsdjur). Vi har valt sådana sötnosar som på bilderna - alltså mops! Trots att det är en skoluppgift så blir det nog ändå rätt kul att få se massa fina djur och så.. :) Det ställs även ut bengalkatter och så ska det väl finnas massvis med andra sorters djur också. Jag försöker att se positivt på det, och det blir nog bra eftersom jag ändå åker med 3 av mina favvotjejer. :) Efter det ska jag hem, och så bär det av hem till min bror för födelsedagsfika. Mys!


Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: danni

gief mops nu!! me wantz like this mucho -> ------- <- >:

2010-01-03 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0