Sad news.

Hejsan!

Idag fick jag reda på något lite tråkigt. Min pappas engelska farbror Ashley dog idag. Han hade levt ett långt och nog väldigt "värdigt" liv och blev över 90 år gammal. Och så helt plötsligt, idag, så fick han en hjärtattack. För flera år sedan hade vår familj besökt London och hade vart hemma hos honom och hans fru Nest. Extremt trevliga människor, så det känns ju väldigt tråkigt att han är borta nu... Jag hade ju bara träffat honom en enda gång, men min pappa hade ju känt honom hela livet, han var ju ändå hans farbror. Och nu har han inga farbröder kvar då hans farbror Dietr som bodde i USA tror jag dog för ett par år sedan. So I feel a little bad for papi today. Jag försöker muntra upp honom lite ibland iallafall. :) Rest in peace!


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nadja

aw sorgligt :( rip

2010-01-02 @ 21:44:47
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0