Segodego!

Go'kväll alla ugglor! (:

Hoppas lördagen har vart bra. Igår fick vi besök från min bror och hans lilla familj. Vi åt middag tillsammans, umgicks och spelade lite wii (det måste låta som om det är det enda jag gör. :P). Trevligt var det iallafall att få träffa lilla buspojken och stå ut med standardfrågorna som jag får av min bror så gott som var eviga gång vi träffas.
"Har du en pojkvän?"
 "Nej."
"Bra. Är du kär i någon?"
"Nej."
"Bra."

Idag på dagen har jag inte gjort så mycket faktiskt, följde med och storhandla för att säkra att få vad jag vill ha, haha. Hade ju ändå inget bättre för mig. Ett tag efter middagen vid sju så träffade jag Pipan, och så gick vi och solade solarium, körde 20 minuter. Det var asavslappnande efter ett tag, och man ser en ganska tydlig skillnad vid troskanten, hihi. Sedan vid halv 9 gick jag och Mic hem till Pipan där vi chillade framför "Mama Mia". Vi kunde inte komma överens om någon bra film, så det fick helt enkelt bli den! Trevligt var det iallafall att komma ut lite. Egentligen hade jag behövt plugga idag, eftersom jag har prov i engelska på måndag. Men då vet jag vad söndagen kommer ägnas åt iallafall! Men det är ju inte jättesvårt så det ska nog gå bra.

Nä, tror nog att jag måste sussa nu faktiskt.

Sov så gott, fina människor!


Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Hahaha där såg jag iallafall brunare ut än dig, moahaha! nej men den va kul. ^^

2010-01-31 @ 15:08:04
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

hahah kul brorsa!

2010-01-31 @ 15:09:39
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

hahah kul brorsa!

2010-01-31 @ 15:09:47
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0