Snabbt inlägg!

Hej!

Tänkte precis gå och lägga mig med lite onyttigt kvällsmål bestående av cola och kex med brieost. Mums! Ska nog kolla lite på "Paradise Hotel" också, tönt som jag är. Skoldagen idag var tidig men kort, slutade kvart över 1 så det var riktigt skönt. När jag kom hem från skolan chillade jag lite, bakade morotskaka och efter det mötte jag upp Emma och Mic. Vi gick ner till hallen och körde ett body pump pass. Asskönt! Det var jobbigt under själva passet men känslan efter är riktigt bra. (: Imorgon har jag en ungefär lika lång dag, men jag slutar kvart i 1 istället, wunderbar. På onsdag har jag enbart en lektion, men den tänker jag nog skippa. När skoldagen är kortare än tiden det tar att ta sig till skolan så känns det inte riktigt värt det.


Suss så gott, kompisar!

 


Kommentarer
Postat av: JULIA

sv: tack :D



åhhh vad gott med COLA!

2010-01-27 @ 21:35:27
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0