Söndag den 24:e januari.

God eftermiddag!

 

Hoppas alla har haft sig en bra dag. Jag började dagen med en liten frukost på sängen samtidigt som jag glodde lite på "Jims värld". Sedan så mötte jag Pipan på gymmet kl 13 och så körde vi ett vanligt träningspass bortsett från att vi inte gjorde några sit-ups. Skönt var det iallafall, och det var inte så mycket med folk heller. Sen så slängde jag ihop en ost och skinkomelett till lunch som jag åt med ett glas cola.

 

Sen så gick jag till centrum med mor min. Hälsofreak som hon har blivit så köpte hon måltidsersättare (does that stuff really works?). Fick med mig två finfina plagg hem, båda från Cubus. Det blev en ziphoodie i en skitafin blå pastellfärg med skön krage, fickor och breda muddar både på ärmarna och nedtill för 149 kronor (thank u, mother). Very najs fågelbajs! Plagg nummer 2 var en enkel, lite längre svart kofta för 199 kronor. Just what I needed! Idag är jag väldigt trött, så jag ska nog lägga mig tidigt för att orka upp imorgon innan kl 6...S U C K ! Men innan det ska det få plats med lite middag och så ska jag baka morotsmuffins. Så ett blogginlägg till blir det nog för att visa bilder på dem. Om de blir fina och bra det vill säga. ;) Juste, imorgon kommer Anna tillbaka till skolan efter att ha vart i fjällen en vecka, yäy! Lite tomt utan henne är det minsann.


Hare vajert!


Lördagsnöje på hög nivå.


Update: Det blir inga morotsmuffins. 1: Det blev för sent för att börja baka 2: Hittade inget bra recept.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0