Sovmorgon!

Hej kompisar!

Nu sitter säkert de flesta av er i skolan och har tråkigt, men inte jag. Jag är inte lika dålig som igår så jag ska dra mig till skolan ändå, men jag behöver inte gå förens ungefär kvart i 11. Najs. Men å andra sidan slutar jag relativt sent idag...eller ja, runt 3 tror jag så det är inte så pjåkigt ändå. ;) Dagen börjar med djursjukvård, och det är ett ganska intressant ämne till skillnad från typ tråkigheter som svenska eller matte. Usch på de ämnena! Jag har inte hunnit haft de än men snaaart så. x)

 

Jag tror jag kommer dö av hunger idag. Egentligen brukar jag göra en lite mer mättande frukost som till exempel varma mackor eller omelett när jag börjar sent, men eftersom jag mådde illa när jag gick upp så blev det en vanlig simpel frukost. Nu har jag väckt min hunger, men jag hinner ju inte göra något mer att äta innan jag ska bege mig. Typical! Aja, jag klarar mig nog. Jag får göra something yummy till mellanmål när jag kommer hem från skolan istället. ;) Just nu "kollar" jag på Rachael Ray som går på tv. Fan vad hon ska ha ett ton ost på varje maträtt hon gör.

 

Aja, finns väl inte så mycket mer att säga så här dags på dagen när man inte har gjort något nämnvärt, hehe. Hoppas ni får en bra dag! :)

 


Avslutar med en bild på ett litet får! ;D


Kommentarer
Postat av: Nadja

hahah det är så störande att hela publiken applåderar så fort hon lägger på ost!! xD

2010-01-13 @ 18:39:06
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Michaela

Hej kompis! =3

2010-01-14 @ 08:21:54
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0