Tiselitisdag.

Hejsan!

 

Idag har det inte hänt någonting så egentligen vet jag inte varför jag skriver, men det känns "rätt" att skriva iallafall ett inlägg om dagen.. ^^ Jag har vart helt sjukt trött hela dagen så när jag kom hem kunde jag tillslut inte hålla ögonen uppe längre - så jag somnade. Men usch vad skönt det var! Även fast jag kan gå upp vid 9 imorgon så ska jag nog inte vara uppe så fruktansvärt länge till, eftersom jag fortfarande har en hel del sömn att ta igen. Har inte sovit så mycket de två senaste nätterna så jag behöver varje minuts sömn jag kan få egentligen.

 

Idag fick vi reda på att vi skulle ha allaktivitetsdag nästa torsdag. Förra året så fick man välja bland olika aktiviteter som skolan hade, men man kunde också välja att man med "intyg" kunde få hitta på någonting annat med några klasskompisar. Då gick jag och mina vänner på bio, asnajs. MEN det här året så fick man inte göra det... Några som går i kursen friluftsliv a ska åka upp till Romme och åka skidor. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på... Men det kanske klaras upp när man ser vad som finns, förhoppningsvis. Skulle vara kul om det fanns bowling. ^^


Är det förresten inte typiskt att man är jättechokladsugen när man varken har någon choklad hemma eller orkar baka någon kladdkaka/chokladmuffins etc? Snacka om I-landsproblem.


Ha en bra kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0