Trött som en...person som är jättetrött!

Go'kväll eller go'natt eller vad man nu ska säga!


Klart slut för idag alltså! Jag är heeelt slut och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Går jag inte och lägger mig snart så kommer jag nog däcka på datorn, haha. Jag har iallafall haft en jättemysig kväll med några fina vänner hos Nadja. Vi åt jättegod chiken tikka masala med ris och grönsaker, kladdkaka, såg på "Slumdog Millionare" och "The Uninvited". Den var asskum och lite småcreepy så efter det lugnade vi nerverna lite med "American Pie 2" som gick på 3an. Jättevärd kväll!

Imorgon blir det besök från tyresö och innan det ska jag baka morotskaka och sen ska vi färga håret på mig. I'm gonna be (not so) tall, dark, and handsome, haha. xD Kanske lite pluggish på kvällen (eller not?) och ja, inte så mycket mer. Gym med Nadja och Mic på söndag blir det nog iallafall! Pepp på det. Älskar känslan efter man har tränat. Och som vanligt svamlar jag iväg igen. I don't blame you om ni inte läste igenom det här, helt cepe och ganska ovärt.. Aja, borsta tänderna och sedan bums i säng! Godnatt lovely people. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0