Was it salmon, or was it catfood?


Haha, very najs fågelbajs. ^^


Molly, Bea och Denise på engelskan. :)


Maja, Helena och Jenni on tha englishlesson. ;D


Höhö, alla var nog lika uttråkade som vanligt på projekt och företagande lektionen..


Sötnosen Angelica. :)

Hellu!


Idag har det vart en helt vanlig dag. Började med engelska där vi hade ett jepoardy-liknande quiz spel om djur. Självfallet förlorade mitt lag med 1 poäng. :P Irriterande som fan! På arbetsmiljö och säkerhets lektionen blev vi bombarderade med uppgifter...Suck! Sen kommer idrottsläraren inploppande med en jättelång och jobbig hemtenta. Plus att nästnästa vecka har vi två prov och nästa fredag ska hägnuppgiften i djuranläggningsteknik vara inlämnad. Speciellt idrottsuppgiften får jag rysningar av! Usch.

 

Tyvärr så blev Emma upptagen så jag tränade inte idag. :( Får nog se till att träna på söndag, för ett träningstillfälle per vecka är inte okej! Kanske ska köra lite wii fitness så jag får lite motion idag... ^^ Imorgonkväll ska jag på tjejmiddag hos Denise och efter det ska jag sova hos Dani så jag slipper åka hem från Tyresö helt alone på kvällen. På lördagen och söndagen har jag ingenting planerat. Ser fram emot en lugn och sansad helg, där jag ska försöka få in lite plugg.


Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0