Yummy, yummy, yummy I've got love in my tummy!

Hey hey heeey!

What's up? Idag började jag 10 över 11 så det blev en skön sovmorgon. Jag hade djursjukvård (intressant!), svenska och lite psykologi. Eftersom vår skola är dum i huvudet så hade vi ingen sal till psykologin, så vi hade jättekort lektion. Skönt att komma hem tidigare iallafall! När jag kom hem så bakade jag en fantastiskt god kladdkaka av ett recept som jag fick av Jonathan. Thank you! Ikväll måste jag nog plugga lite på djurskelettet. Vi ska ha förhör på skelettet hos en katt/hund och kunna alla delarnas svenska namn. Om man bara går igenom ett par gånger så ska det nog gå vägen. Dessutom så är vissa saker rätt uppenbara. ;) Och idag så städade jag och Dani ut gammalt skit ur våra skåp, asskönt att bli av med massvis med saker, kändes som om innehållet minskade med hälften. Very najs fågelbajs!

 

Imorgon börjar jag 10 över 10 och slutar nog närmare 3 om jag inte har fel. Sen ska jag gå på gymmet med Emma och träna. Har inte tränat sen i måndags, så imorgon ska jag tvinga mig dit! Men jag är ganska peppad på det så det ska nog inte vara några problemas med den saken. Nu längtar jag efter korvstroganof med äggnudlar! Min idé att ha det istället för ris, för det är ju kul att pröva nya kombos. Jag är 99 % säker att Mic kommer kolla snett på datorn när hon läser vad jag ska äta, haha. xD

 

Ha en jättebra kväll, kisses and hugs!

Inte för att jag gillar bilden, mer för att det ser så tomt ut att blogga utan bilder. Kameran kanske måste åka med under morgondagens äventyr så jag får lite nya bilder att publicera. Peace out!!!


Kommentarer
Postat av: michaela

hahahaha, du har så rätt xD Vad fan är det där för kombo!!!

2010-01-20 @ 21:14:21
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: DANI

Fuck you number FOUR



Don't ever post pictures and say:

"OMG, I'm so ugly"

because if you were, you wouldn't post them.

If you do you're fucking stupid.



tänk på de marie ;)

2010-01-20 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0