Alice in Wonderland!

Godmorgon!

Hoppas alla har sovit gott, för det har jag gjort! Drömde visserligen att någon random lärare öppnade dörren när jag satt på toa i skolan, alltså en sån där stor toalett. Och så var hon så jävla blåst och dum och stängde aldrig dörren fast jag typ skrek på henne som en galning. Haha, massa folk gick ju förbi och blängde in också förstås. Vad har vi lärt oss av detta? 1) Dubbelkolla alltid att du har låst toadörren och 2) Det är intressant för andra när jag går på toa, haha.

 

Vad ska ni hitta på för skoj idag då? Själv ska jag snart bege mig in till stan med Pipan, där vi ska glutta lite i affärer och så, kanske hittar jag något fint fast jag borde hålla i plånkan lite. Sen möter vi Anna och Johanna vid Rigoletto, för då ska vi glo på "Alice in Wonderland"! :D Yey, kommer bli superduperkul tror jag. Allt med Johnny Depp är ju faktiskt bra! Nä, nu ska jag dricka upp min smoothie och sen fixa mig från nyvaket monster till anständig.

 

Ha en jättebra dag!



Kommentarer
Postat av: micmic

aa, jag vill oxa se den!!! :D Ha sa kul!!



Sv: Haha, japp det ar det :P Ja, det borde vi verkliegn gora. :D

haha, vilken kaka??? xD Det kanske finn en vid frukosten! PUSS

2010-03-05 @ 15:59:46
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: Jag vet, det var lite synd :O :/ Haha me too! ^^ ;D

2010-03-06 @ 19:13:22
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0