Bajs!

Hej i lingonskogen!

Idag fick vi börja ganska tidigt, kl 9 så jag gick upp halv 7. Lite skillnad från att vara ledig på tisdagen och gå upp kl 12.. ^^ Först fick vi iallafall lyssna på en föreläsning som framfördes av en zoolog från Stockholms Universitet. Det var lite segt på morgonen, men han berättade ändå en hel del intressanta saker. Sen var det bara att sitta kvar i aulan för då kom en lärare som bl.a är ansvarig för APU och pratade om projektarbetet som vi ska ha i trean. Vi måste ju ha något som har med djur och göra, men jag har verkligen inte den blekaste aning om vad jag vill göra! Förhoppningsvis kommer man på något snart, eller så kanske man får lite smarta idéer av någon annan. :)

 

Idag var jag på gymmet med Pipan efter skolan (direkt efter två rostmackor samt varm choklad...smart precis innan träning?) och det kändes skönt att äntligen ta sig dit. Dock så var väl träningen inte lika intensiv som den kanske borde men jag får väl skylla på att jag har haft uppehåll ett tag.. Snart kommer jag nog igång igen! Nu sitter jag och fryser med ett glas cola. Jag är riktigt trött så jag borde nog gå och lägga mig ganska tidigt ikväll.

 

Ha en fortsatt bra onsdagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0