En lördag är kommen!

Goddagens!

Hoppas alla har sovit gott där ute i cyberspace. ;) Själv har jag sovit jättebra! Imorse åkte mamma, pappa + Nathalie och Maximus tidigt iväg till Patriks regemente då de har någon form av öppet hus där. De åkte väldigt tidigt så Christian stannade kvar här eftersom han ändå hade fotbollsmatch i närheten. Det visste inte jag så nog blev jag rädd när han ploppade upp i dörrspringan till mitt rum och frågade hur teven fungerade, haha! Men då stannade jag uppe, och när han åkte så sov jag några timmar till på soffan. Myyys!

 

Vad tiden går fort! Jag som skulle hinna plugga lite innan det bär av till Pipan på 18-års middag, fast nu är det ju bara lite mindre än två timmar kvar tills jag ska gå, så vi får väl se om det får vänta till imorgon istället. It's very possible. Men jag kanske hinner liiiiite? ^^ Inte för att jag vill, men ibland måste ju... Uppgiften i idrott skulle ju vara inne igår senast. xD Haha, men man dör nog inte av att lämna in den några dagar sent. Jag kanske shaiter it så kan jag fokusera på att piffa till mig. ;D Haha. Min bror Johan ringde och varnade mig för sin ankomst, så snart kommer han hit också.


Marie says: Have a nice day, y'all!


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

2010-03-20 @ 21:57:43
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0