Escuela mañana...

Go'kväll!

Vad har ni gjort denna söndag? Själv har jag börjat känna mig lite smått krasslig så sen igår har jag bara varit hemma. Igår var det andra chansen på tv där Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson gick vidare till finalen i globen (eller ericson globe som man måste säga nu xP) nästa lördag. Får se om jag orkar se på hela då jag har min fruktade jourhelg då... Inte får jag ledigt på måndagen då vilket innebär att jag måste vara i skolan 12 dagar i sträck. Glorious times we have indeed.

 

Idag har jag mest suttit vid datorn där jag bland annat klarade plants vs zombies för 4e gången tror jag. (a) På eftermiddagen kom Christian och Maximus samt Johan och Nathalie hit och åt tacos med oss. Det var trevligt att ha alla samlade! Johan berättade även att han ska flytta ihop med sin flickvän i trosa trakten vilket innebär att han inte kommer kunna ha Nathalie varannan vecka som vanligt. Hon vet inte om det än och kommer säkert bli rätt ledsen då eftersom hon trivs så bra hos Johan.

 

Nä, nu ska jag fortsätta att titta på kvällens Walander film med mamma, pappa och kattdamen som går på 4an just nu. Sen måste jag sova, skola igen imorgon. Snacka om depression alltså. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0