Hej torsdag!

Goddagens!

Hoppas allt står bra till i stugorna. Igår var det ju onsdag med psykologiprov på eftermiddagen. Provet gick helt ok och har jag tur kan jag nog snäppa åt mig ett vg iallafall! Det var en relativt seg dag igår vilket ju inte är så himla kul... Skolan är bara tråkig just nu, men tvåan ska ju tydligen vara väldigt jobbig. Alla lärare vill ha inlämningar och prov men sånt är väl livet, I guess..

 

När jag kom hem från skolan igår blev det pronto till spisen för att göra tårtbottnar till prinsesstårtan som jag gjorde. Min papi fyllde ju år igår så vi fick middagsbesök av bror, Nathalie och farmor. Prinsesstårta är ju pappas favoritbakverk så självklart ville jag glädja honom med en! Den blev jättegod och fin och jag tog mig faktiskt en bit när jag kom hem. (a) Jag kan lägga upp bilder senare eller imorgon!

 

Så idag... Vad har jag gjort idag? Var i skolan som vanligt och allt var så jävla segt och tråkigt as usual. Föurtom små glada stunder med mina vänner förstås! And my pal Dani har inte vart i skolan både igår och idag, det är ju synd. Det är alltid så tomt när någon uf mah grls are missin! Och istället för att plugga på idrottsuppgiften när jag kom hem, så somnade jag med min Lisakatt i sängen. Epic fail på moi. Måste nog sätta igång med den snarast och även plugga på latintermer till imorgon... Bah. Boriiing. Menmen, imorgon är det fredag och då måste jag luskamma centrum I think, och efter det blir det hem och ta det lungt samt eventuellt plugg.

 

Vi hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: danni

maaaaaarie! jag läste hela ditt inlägg! :D weeeeeeeeei

oh jag saknar dej o grlsen i klassen oxå, tråk att va sjuk >:

justd fan, med-termerna...

hurru, imorn är de fredag = inge-plugg-dag! så jag befriar dej från de! o på lördag ska du ha kul! så gör läxan på söndag o slappna av i helgen :D weeeei

awesome words from awesome danni!

man blir hyper av melon o vindruvor O.o

hihih kolla nu skrev jag som ett litet eget inlägg i din blogg, världesrekord i långt inlägg går till......DANNI!

2010-03-18 @ 21:39:09
Postat av: Marie

Haha, TACK! :D Men du jag måste nog plugga, eftersom den ska vara inne imorgon. :( fast jag är nästan klar så de e najs! :D

Haha GRATTIS TILL PRISET :D

2010-03-18 @ 22:31:29
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0