Ledig tisdag!

Jag är ledig! Det är inte du. Eller någon som läser detta är nog det skulle jag bestämt tro. Jag har träningsvärk som faen, men det känns rätt så bra eftersom jag äntligen får bevis på att jag har gjort någon nytta! Imorgon ska jag nog träna igen med någon liten filur (Pipan?) och sen kanske ytterligare en gång på torsdag eller fredag. Yeah! Sedan har jag ont i vänstra skinkan också, tror jag fick det efter vi hade suttit i aulan i två timmar igår och kollat på "Boys don't cry" med Hilary Swank. Stolarna där är visserligen stoppade men det gör de verkligen inte sköna för det. Nu har jag vart vaken i nästan en timme och jag blev väckt av lukten och ljudet av mamma som steker plättar nere i köket. Värsta lyxen ju! :D Så nu är jag mätt och belåten efter goa plättar med socker och citron samt kall mjölk till. Muuums. Idag ska jag nog göra the finishing touches på min idrottsuppgift (extremt lite) och skicka iväg iallafall en loggbok i djur och barn och studera Lisa en timme. Pretty chill actually! En hel del tv och slapp blir det också, wunderbaaaaar!

Nu ska jag fortsätta vara LEDIG. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jaaaaa vi tränar imorgon! :D tid??



åh, fan vad skönt att vara ledig! fast jag gick faktiskt bara 2 och en halv timme i skolan idag, också fett skönt :)

2010-03-23 @ 13:37:44
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: danni

it's to nice to be true

2010-03-23 @ 16:58:35
Postat av: Nadja

sv: yes we do!

Hihi visst är han?! ^^ söting.

2010-03-23 @ 17:31:40
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0