Levande död.

Jag orkar inte skriva denna vecka om ni har undrat. Är helt slut om dagarna, och idag mår jag PISS. Har haft ont i huvudet och magen, vart yr i skallen, haft ont i kroppen och varit hemskt jättetrött. Det känns helt enkelt som om jag inte duger till någonting och jag är värdelös på allt jag gör. Jag vet att jag whainar och förlåt för det, men jag måste få ut det någonstans. Vette fan om det hjälper, troligen inte, men vad fasen ska jag annars göra? Det enda som har hjälpt lite är en marabou daim 200 g och colan som min snälla pappa köpte åt mig. Välbehövligt, skiter fan i om jag går upp en miljard kilon med min fett- och socker diet. Snart är det påsk, woopdidoo. Jag vill att påskharen ska komma med ett ägg fyllt med godis och annat i. Då skulle jag bli glad igen.. Sov så gott, godnatt.

Kommentarer
Postat av: JULIA

det enda man kan göra är väl att acceptera hur läget är och att man måste få ha sånna dagar (veckor?) ibland. känner verkligen detsamma. men nu är det lov. och jag vill träffa dig och leka nåndag.

2010-04-01 @ 19:00:53
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hey, don't write yourself off yet,

it's only in your head you feel left out

and looked down on.

Just do your best,

do everything you can.

And don't you worry what their bitter hearts

are gonna say.



It just takes some time,

little girl, you're in the middle of the ride.

Everything, everything will be just fine,

everything, everything will be alright, alright.



:)

2010-04-01 @ 23:29:15
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0