Mattias Andreasson och Cecilia Erling - Vinnare av Let's Dance 2010!


Grattis Mattias och Cecilia till vinsten!


Haha jag kände mig som en riktig liten tant ikväll! Duschade innan kl 8 en fredagskväll och satt sedan bänkad framför Let's Dance. ^^ Menmen, så länge jag är nöjd så skadar det ju ingen annan. Enligt mig så var det värdiga vinnare, och också de som skulle ha vunnit. Jag har hållt på Mattias under hela säsongen, in mather of fact. Det bästa var nog ändå David Hellenius' parodier på alla deltagare i tävlingen, haha!

 

Nu har jag fått skoryck. Det finns massvis med skor jag både behöver och vill ha! Idag hittade mamma, tack och lov, mina rosa converse som jag fick av Emma en gång i sänder. Riktigt tur eftersom alla mina skor förutom mina fina vinterskor är trasiga på ett eller annat vis. Först och främst BEHÖVER jag ett par vita läderconverse (håller bättre än vanliga) sen så VILL jag ha ett par ascoola sandaletter med hög klack och nitar och så både BEHÖVER och VILL jag ha ett par snyggiga gladiatorliknande pjucks också - även de svarta med typ nitar på. Shoes, shoes, shoes. Sen behöver jag ett par ljusa jeans samt en vårjacka utöver min skinnjacka. Och så vill jag ha nya klänningar, shorts och toppar... GEEZ. This will never work. xD

 

Good night, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: ¨danni

skor skor skor skor skor skor! jag vill oxå ha massvis! :DDDD gaaah

2010-03-27 @ 11:12:36
Postat av: JULIA

sv: gör så :) bara så att du vet gick en jättstor maska upp andra gången och det blev två hål, men det kan ju hända alla strumpbyxor! Jag ska nog köpa ett nytt par och hoppas på att de håller bättre, dom är så himla söta.

2010-03-27 @ 17:03:59
Postat av: JULIA

sv: 79 :)

2010-03-28 @ 14:26:44
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 00:53:19
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0