Mixed emotions.

Fan vad jag känner mig sämst ibland.
Men det är nog ganska vanligt.
Dock jobbigt.
Det kändes bra att prata med dig om det.
Det kändes som om du förstod.
Och som om du sa sanningen till mig.
Det kändes bra.
Vad jag har gjort för att förtjäna så bra vänner som jag har, har jag verkligen inte den blekaste aning om!
Men jag älskar dem, mest av allt på jorden.

Imorgon ska jag fira Pipan, träffa alla gamlingar samlade. Alla kommer dit, så jävla najs så det finns inte! Ska bli grymt kul indeed. Jag ska vara fin, hoppas jag. At least I have the material. ;) Puss på er kamrater, nu ska jag och katten nog sova!



Godnatt från Marie och Lisa!<3


Kommentarer
Postat av: josefin

<3<3

2010-03-21 @ 18:38:27
URL: http://zozefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0